Privatumo politika

Gerbiamieji klientai,

Bendrovė „Zigzag Travel“, būdama ilgamete, socialiai atsakinga ir rūpestinga kelionių agentūra, siekdama užtikrinti Jums teikiamų paslaugų aukštą kokybę bei įvertinusi būtinumą Jums žinoti apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą, pateikia atnaujintą asmens duomenų tvarkymo informaciją. Šios privatumo nuostatos taikomos tiek mūsų internetinių svetainių lankytojams, tiek besikreipiantiems el.paštu, skambinantiems telefonu ar užsukantiems į Bendrovės biurus.

Mes vertiname ir branginame mūsų su Jumis santykius, todėl siekiame suteikti Jums kuo išsamesnę, nuoseklesnę ir aiškesnę informaciją apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą, kaip to reikalauja EU bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Jūsų patogumui informaciją pateikiame klausimų-atsakymų forma.

1. KODĖL BENDROVĖ TVARKO JŪSŲ ASMENS DUOMENIS?

Bendrovė vykdo veiklas, kurios susijusios su Jūsų asmens duomenų tvarkymu:
(a) organizuoja ir vykdo prekybą, kurios metu Jūs galite įsigyti poilsines ar verslo keliones, atitinkančias jų lūkesčius bei poreikius, įsigyti skrydžių bilietus bei gauti kitas susijusias paslaugas;
(b) teikia kelionių ir poilsio konsultavimo paslaugas ir vykdo keliautojų apklausas, rinkos tyrimus;
(c) teikia pagalbą kelionės metu, padeda sutvarkyti kelionės ar skrydžio dokumentus.
(d) siunčia Jums naujienas, pageidaujamus pranešimus, žinutes bei naujienlaiškius apie keliones ir jų sąlygas, organizuoja žaidimus, vykdo tiesioginę rinkodarą.

Šių veiklų vykdymas pagal teisės aktus įpareigoja Bendrovę tvarkyti (rinkti, saugoti, naudoti, dalintis) Jūsų asmens duomenis. Patikiname, kad visi Jūsų asmens duomenys yra tvarkomi vadovaujantis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais, Bendrovės vidaus tvarkomis bei šioje informacijoje aprašytomis nuostatomis.

2. IŠ KUR BENDROVĖ GAUNA JŪSŲ ASMENS DUOMENIS?

Bendrovė Jūsų asmens duomenis gauna:
(a) tiesiogiai iš Jūsų (pvz.: sudarydami sutartis, teikdami paklausimus, skambindami, prenumeruodami naujienlaiškius, Jus teikiate Bendrovei savo asmens duomenis);
(b) iš kelionių organizatorių ar kitų su Jūsų kelione susijusių įmonių;
(c) iš draudimo ar finansų bendrovių (pvz.: pirkimas išsimokėtinai, kelionių draudimas);
(d) iš bankų (pvz.: mokėjimų informacija);
(e) iš kompetentingų valstybės institucijų (pvz.: Turizmo departamentas, kitos valstybės institucijos).
(f) galime gauti informacijos apie Jus iš viešųjų ir komercinių šaltinių (kiek tai leidžia galiojantys teisės aktai) ir susieti ją su kita informacija, kurią gauname iš Jūsų arba apie Jus. Informacijos apie Jus galime gauti ir iš trečiųjų šalių socialinių tinklų paslaugų, kai prie jų prisijungiate (pvz.: per paskyras “Facebook” socialiniame tinkle).

3. KAM BENDROVĖ GALI PATEIKTI JŪSŲ ASMENS DUOMENIS?

Teisės aktai numato, kad Bendrovė gali teikti Jūsų asmens duomenis ne tik Jums arba naudoti šiuos duomenis savo veikloje, tačiau ir perduoti Jūsų asmens duomenis kitiems asmenims. Bendrovė norėtų, kad Jus žinotumėte, kad Jūsų asmens duomenis Bendrovė teisėtai ir pagrįstai gali perduoti:
(a) Su jūsų perkamomis paslaugomis susijusiems kelionių organizatoriams/paslaugų teikėjams, vežėjams, viešbučiams, kitoms atitinkamas paslaugas teikiančioms įmonėms;
(b) paslaugų teikėjams, aptarnaujantiems Bendrovę (pvz.: finansinės įstaigos, apskaitos paslaugų teikėjai, teisines paslaugas teikiančios įmonės.);
(c) kompetentingoms valstybės institucijoms (pvz.: turizmo departamentas, valstybinė mokesčių inspekcija, valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, konkurencijos taryba.).

4. KOKIUS JŪSŲ ASMENS DUOMENIS IR KOKIAIS TIKSLAIS TVARKO BENDROVĖ?

Konkretūs duomenys ir jų apimtis priklauso nuo teikiamos paslaugos. Visada stengiamės nekaupti perteklinių duomenų. Pagal Bendrovės veiklos pobūdį, gali būti tvarkomi šie Jūsų asmens duomenys:
(a) konsultacijos, užklausos pateikimo ir atsakymo tikslu: vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, el. pašto adresas. Jeigu kreipiasi atstovas, galime paprašyti nurodyti atstovo ryšį su jumis, jo kontaktinius duomenis;
(b) kelionių agentūrų/organizatorių paslaugų teikimo tikslu: vardas, pavardė, gimimo data, asmens kodas ,asmens tapatybės dokumentų duomenys, darbovietės duomenys, lojalumo kortelių numeriai, telefono numeris, el. pašto adresas, mokėjimo duomenys, kita su perkama preke ar paslauga susijusi informacija. Jeigu kreipiasi jūsų atstovas, galime jo paprašyti nurodyti ryšį su jumis, vardą, pavardę, telefono numerį ir el. pašto adresą;
(c) kandidatų į darbo vietas personalo atrankos tikslu: kandidato savanoriškai pateiktus asmens duomenis tokia apimtimi, kokia asmens duomenys buvo pateikti;
(d) žaidimų, akcijų, konkursų organizavimo tikslu: vardas, pavardė, nuotraukos, telefono numeris, el. pašto adresas;
(e) tiesioginės rinkodaros tikslu: vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas;
(f) klientų saugumo ir turto apsaugos užtikrinimo (vaizdo stebėjimo) tikslu: Bendrovės personalo ir klientų bei kitų į vaizdo stebėjimo lauką patekusių asmenų vaizdo duomenis siekiant užtikrinti jų bei turto saugumą. Jūsų vaizdo duomenys užfiksuojami bendrovės vaizdo stebėjimo įranga, kuomet lankotės mūsų biuruose.
(g) apskaitos tikslu: kliento informacija (vardas, pavardė, adresas, mokėtojo kodas, kontaktinė informacija), finansinė informacija (banko sąskaitos numeris, mokėjimų duomenis, pervestos pinigų sumos už prekes ir paslaugas), prekybinė informacija (įsigytos prekės ir paslaugos, išleistos pinigų sumos);
(h) kokybiško aptarnavimo ir galimų ginčų dėl pateiktos informacijos tikslumo įrodymo tikslu: gali būti įrašomas telefoninis pokalbis tarp Jūsų ir Bendrovės kelionių konsultantų. Apie pokalbio įrašymą visada būsite informuoti pokalbio pradžioje. Jeigu nesutinkate, kad pokalbis būtų įrašytas, turite teisę nutraukti pokalbį.

5. KIEK LAIKO BENDROVĖ SAUGOS JŪSŲ ASMENS DUOMENIS?

Finansinių, apskaitos duomenų ir sutarčių saugojimo terminai yra reglamentuoti įstatymais ir yra 10 metų. Visi asmens duomenys, užfiksuoti juose, atitinkamai irgi saugomi 10 metų ir negali būti panaikinti, pakeisti ar atnaujinti.

Asmens duomenys yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų. Įdiegėme fizines ir technines priemones, kad apsaugotume visą informaciją, kurią renkame mūsų paslaugų teikimo tikslais.  Bendrovė taiko skirtingus Asmens duomenų saugojimo terminus, vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais bei atsižvelgdama į asmens duomenų tvarkymo tikslus, išvardintus 4-ame punkte:

(a) konsultacijos, užklausos pateikimo ir atsakymo tikslu – 1 metai nuo konsultacijos, užklausos įvykdymo dienos. Išskyrus atvejus, kai Jūs kreipiatės dėl Bendrovės paslaugų teikimo (b punktas). Tuomet taikomas bendrasis 10 metų terminas;
(b) kelionių agentūrų/organizatorių paslaugų teikimo tikslu – 10 metų nuo paskutinio kontakto;
(c) kandidatų į darbo vietas personalo atrankos tikslu – 4 mėnesiai po to, kai kandidatas yra priimamas į darbą. Ilgesniam kandidatų gyvenimo aprašymo ir kitų duomenų saugojimui reikalingas kandidato sutikimas;
(d) žaidimų, akcijų, konkursų organizavimo tikslu – 1 metai nuo konkurso įvykdymo dienos;
(e) tiesioginės rinkodaros tikslu – 5 metus nuo sutikimo gavimo dienos, išskyrus atvejus, jei Jūs pageidaujate  šį terminą pratęsti;
(f) klientų saugumo ir turto apsaugos užtikrinimo (vaizdo stebėjimo) tikslu – 1 mėnuo;
(g) apskaitos tikslu – 10 metų.
(h) kokybiško aptarnavimo ir galimų ginčų dėl pateiktos informacijos tikslumo įrodymo tikslu – 2 savaites. Jeigu pokalbio įrašas reikalingas kilusiam ginčui spręsti – iki ginčo sprendimo pabaigos.

Išimtys dėl saugojimo terminų gali būti nustatomos tiek, kiek jos nepažeidžia Jūsų teisių, atitinka teisinius reikalavimus ir yra tinkamai dokumentuotos. Pasibaigus nustatytiems terminams, jei jie nebuvo pratęsti, duomenys bus ištrinami taip, kad jų negalima būtų atkurti.

6. KOKIOS JŪSŲ TEISĖS ASMENS DUOMENŲ SRITYJE?

Bendrovė gerbia ir atsakingai žiūri į Jūsų teises, todėl dar kartą norėtų Jums apie jas priminti:
(a) Jūs galite sužinoti, kokius Jūsų asmens duomenis Bendrovė turi. Tai Jūs galite padaryti, pateikę rašytinį prašymą Bendrovei;
(b) Jūs galite gauti savo asmens duomenų kopiją, jeigu šie duomenis nereikalauja specialaus apdorojimo. Jeigu Jūsų asmens duomenų pateikimui būtinas apdorojimas, Bendrovė pateiks Jums šiuos duomenis apibendrinta forma;
(c) Jūs galite reikalauti, kad jūsų asmens duomenys būtų atnaujinti, pataisyti, ištrinti arba sunaikinti;
(d) Jūs galite prašyti Bendrovės apriboti arba sustabdyti Jūsų asmens duomenų tvarkymą;
(e) Jūs galite atšaukti savo sutikimą, kuris buvo išduotas Bendrovei tvarkyti Jūsų asmens duomenis. Jūsų atšaukimas neturės įtakos duomenų tvarkymui, kuris buvo atliekamas iki atšaukimo;
(f) Jūs galite pateikti skundą dėl Jūsų duomenų tvarkymo kompetentingai asmens duomenų apsaugos institucijai.

Jeigu norite atsisakyti naujienlaiškių, tiesiog paspauskite atitinkamą nuorodą gautame laiške. Teikti rašytinio prašymo nebūtina.

Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su asmens duomenų tvarkymu, turite teisę pateikti raštu vienu iš šių būdų:
– įteikiant tiesiogiai adresu J. Basanavičiaus 30-13, Vilnius;
– paštu:  UAB Zigzag Travel, J. Basanavičiaus 30-13, Vilnius;
– el. paštu: dpo@zigzag.lt.

Gavę tokį prašymą ar nurodymą, ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo kreipimosi dienos, pateiksime atsakymą bei atliksime prašyme nurodytus veiksmus ar argumentuotai atsisakysim juos atlikti. Prireikus nurodytas laikotarpis gali būti pratęstas dar dviem mėnesiams, atsižvelgiant į prašymų sudėtingumą ir skaičių. Tokiu atveju, per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo dienos Bendrvė informuos Jus apie tokį pratęsimą, kartu pateikdama vėlavimo priežastis.

Bendrovė gali nesudaryti  sąlygų įgyvendinti aukščiau išvardintų teisių, išskyrus nesutikimą tvarkyti asmens duomenis tiesioginės rinkodaros būdu, kai įstatymų numatytais atvejais, reikia užtikrinti nusikaltimų, tarnybinės ar profesinės etikos pažeidimų prevenciją, tyrimą ir nustatymą, taip pat Jūsų, Bendrovės ar kitų asmenų teisių ir laisvių apsaugą.

7. SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Jums paruošėm slapukų naudojimo informaciją, kuri padės geriau suprasti ir suvaldyti slapukus (cookies). Skaitykite „Slapukų naudojimas“.

8. TURITE KLAUSIMŲ? SUSISIEKITE SU MUMIS.

Tikimės, kad ši informacija Jums bus naudinga. Jeigu turėtumėte klausimų apie tai, kaip tvarkomi Jūsų duomenys, bet kada galite susisiekti su Bendrovės duomenų apsaugos atstovu elektroniniu paštu dpo@zigzag.lt.

NERADOTE TINKAMO SKRYDŽIO PASIŪLYMO?
Tai dar ne viskas! Mes jums galime pasiūlyti geresnį variantą!